Καλομoίρα: Μεγάλωσε και δηλώνει "Proud to be Greek"



Στο εξώφυλλο του Nitro με νέο sexy look

Συζητώντας διάφορα τηλεοπτικά για του χρόνου –μεταξύ των οποίων και ένα «πολύ διαφορετικό show»–, η Καλομοίρα εξηγεί γιατί ξαφνικά είναι τόσο πιο σέξι: «Δεν ξέρω, μου βγαίνει, το βλέπω σαν fun». Και μέσα σε όλα αυτά κάπου εμφανίζεται και ο Τζέι Zι.



Όπως πάντα, λίγα ελληνικά, λίγα αγγλικά και μια πλημμύρα από αγνή και ανόθευτη καλοσύνη – «θετική ενέργεια», αν προτιμάς την τρέχουσα ορολογία. «Στεναχωριέμαι πολύ με όλα αυτά που γίνονται στην Ελλάδα. Ας πούμε, θυμώνω με τους ταξιτζήδες, κάνουν πολύ κακό στον τουρισμό. Σκέψου, γύρισα πίσω και με ρωτάνε εδώ: “Τι γίνεται στην Ελλάδα; Υπάρχει πόλεμος εκεί τώρα;”». Αλλά δεν παθαίνει κατάθλιψη, λέει απλώς ότι είναι λυπημένη. «Sad». Προφέρεται όσο πιο αμερικάνικα γίνεται, «σάααντ», και είναι ακριβώς αυτή η λέξη που χρησιμοποιεί η Καλομοίρα για να περιγράψει την Ελλάδα που βρήκε το φετινό καλοκαίρι: Στην πράξη, αυτό που η Καλομοίρα διαπίστωσε ως «σάααντ» στην Ελλάδα του 2011 ίσως έχει μια θετική διάσταση. «Νομίζω ότι έχει αλλάξει η label-mania των Ελληνίδων, η συνήθειά τους να σε κοιτάνε από πάνω μέχρι κάτω για να δουν τι φοράς. Αυτό, εμένα, ποτέ δε μου άρεσε. Εγώ διαλαλώ ότι φοράω ρολόι των πέντε δολαρίων, γιατί μου αρέσει περισσότερο από ένα πανάκριβο» λέει.

«Ο καλλιτεχνικός χώρος δεν είναι και ο πιο καθαρός που υπάρχει και δε θα ήθελα να έχω τα παιδιά και τον άντρα μου μέσα σε αυτές τις καταστάσεις. Αυτή τη στιγμή φτιάχνω την ομάδα για το world tour που ετοιμάζω, κάτι που πάντα ήθελα. Έχω βρει, μάλιστα, έναν πολύ καλό χορογράφο που έχει δουλέψει και με τον Τζέι Zι και τη Ριάνα. Α, και σε λίγο καιρό θα είναι έτοιμο και το e-shop στο σάιτ μου, όπου θα πωλούνται μπλούζες και αξεσουάρ που έχω αρχίσει να σχεδιάζω. Αλήθεια, είμαι ρεαλίστρια».


Ρεαλίστρια στη γλώσσα της Καλομοίρας σημαίνει άραγε επίδοξη μητέρα; «Θέλω να κάνω παιδιά σύντομα, γιατί θέλω να είμαι νέα όταν θα έρθουν. Ο πατέρας μου είναι μόλις 60 ετών, νομίζω όμως ότι θα τον προτιμούσα ακόμα πιο νέο. Αλλά όταν άρχισα να σκέφτομαι το ζήτημα των παιδιών, αγχώθηκα. Πώς θα μεγαλώσουν; Θα είναι υγιή; Κι αν εκδηλώσουν αυτοκτονικές τάσεις; Άρχισα να ανησυχώ. Και ύστερα σκέφτηκα πως αγαπώ τον άντρα μου και θα ήθελα ένα παιδί δικό μας. Έτσι μου έφυγε το άγχος, είπα: “Είμαι χαζή. Έτσι είναι η ζωή, ποτέ δεν ξέρεις τι σε περιμένει”. Έτσι χαλάρωσα».

Το ίδιο χαλαρή είναι πια και με τη –νέα- σέξι εικόνα της. «Τώρα που παντρεύτηκα νιώθω πιο άνετα μέσα μου, νιώθω πιο άνετα με το σώμα μου, το διασκεδάζω. Όταν βγαίνουμε μαζί με τον Γιώργο, θα βάλω πιο εύκολα κάτι πιο κοντό ή με πιο βαθύ ντεκολτέ, γιατί είμαι με τον άντρα μου. Και το κάνω για τον άντρα μου. Αλλά, κάτι υπερβολικά σέξι δε θα το βάλω έξω. Το φοράω μέσα στο σπίτι και τελειώνει η ιστορία» λέει, χαμογελώντας πονηρά. «Πολλοί λένε πώς γίνεται η Μπιγιονσέ να είναι με τον Τζέι Zι! Ενώ εγώ τον λατρεύω τον Τζέι Zι. Μ’ αρέσει που είναι έτσι μεγάλος, γιατί φαίνεται like άντρας άντρας. Ξέρεις, μπορεί να μου αρέσει κάποιος που είναι αντικειμενικά ωραίος, μπορεί να μου αρέσει και κάποιος που δεν είναι πολύ ωραίος. Μπορεί κάποιος να μην είναι εντυπωσιακός, να έχει μεγάλη και περίεργη μύτη, αλλά να έχει ελκυστική προσωπικότητα και να τον θεωρώ πολύ σέξι» απαντά χαλαρά και με ειλικρίνεια.

Διάβασε περισσότερα στο Nitro που κυκλοφορεί.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...