True Women Stories #7# "Αληθινές Ιστορίες Γυναικών" #7#






ΣΕΞ-ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

Ένα bachelor πάρτι που άναψε φωτιές....

Πως λίγες μέρες πριν το γάμο σου, μπορείς να καταλήξεις έγκυος από λάθος πατέρα......



Πριν από έξι μήνες, μετά από τέσσερα χρόνια σχέσης, αποφάσισα και εγώ να παντρευτώ με σκοπό να φτιάξω την δική μου οικογένεια, καθώς αυτή ήταν η λογική συνέχεια αυτής της σχέσης. Λίγο καιρό πριν το γάμο κι ενώ πίναμε το σαββατιάτικο καφέ με τις φίλες μου, έπεσε στο τραπέζι το θέμα του bachelor party μου και όλες επιμείνανε στο να γίνει σ' ένα από τα σπίτια μας σε κλειστό κύκλο. Έτσι κι εγώ λόγω φόρτου της προετοιμασίας του γάμου άφησα το θέμα της οργάνωσης του party στα κορίτσια.
Το τελευταίο, λοιπόν, Σάββατο πριν το γάμο μου τηλεφωνεί η κολλητή μου με σκοπό να μου ανακοινώσει την ώρα και το μέρος του party, κάτι που εγώ είχα ξεχάσει τελείως! Όντας σε πλήρη άγνοια φτάνω στο σπίτι της κολλητής μου, όπου είχαν μαζευτεί όλες μου οι φίλες, η αδερφή μου και κάποιες συνάδελφοι από την δουλειά. Ξεκινήσαμε απλά πίνοντας και λέγοντας τις γνωστές κοριτσίστικες σαχλαμάρες, αλλά αφού πέρασαν περίπου δύο ευχάριστες ώρες πίνοντας, χαμήλωσαν τα φώτα δυνάμωσε η μουσική και μπήκε στο δωμάτιο ένας χορευτής ντυμένος με την κλασσική στολή σέξι αστυνομικού, ο οποίος ήρθε κατ' ευθείαν προς το μέρος μου και ξεκίνησε να χορεύει μπροστά μου.
Ομολογουμένως ντράπηκα, όταν ο νεαρός έβγαλε τα ρούχα του, αλλά μάλλον επειδή τα cosmopolitan που είχα ήδη πιει ήταν αρκετά, η ντροπή εξανεμίστηκε και συμμετείχα στο παιχνίδι του χορευτή βοηθώντας τον να βγάλει τα υπολειπόμενα ρούχα που κάλυπταν τα επίμαχα σημεία. Μετά από λίγη ώρα είχα βρεθεί με τον χορευτή στο υπνοδωμάτιο της φίλης μου ημίγυμνη και με ελάχιστη διαίσθηση του τι γινόταν εκείνη την ώρα, με αποτέλεσμα να κάνουμε σεξ τρεις συνεχόμενες φορές. Σήμερα δύο μήνες μετά τον γάμο μου είμαι έγκυος με το παιδί του χορευτή και ο άντρας μου ξέρει πως το παιδί είναι δικό του. Είμαι σε απόγνωση γιατί πραγματικά δε θέλω να τον χάσω.

Θεοφανία, ετών 29


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...