True Women Stories #5# "Αληθινές Ιστορίες Γυναικών" #5#





ΣΕΞ-ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

Σεξ αεριωθούμενο....

 

 

Προσοχή! Όχι εναέριο.

Έχω δει κι εγώ πολλές ταινίες με σεξ στην τουαλέτα του αεροπλάνου και όταν ήρθε η σειρά μου να το βιώσω δεν το πίστευα! Όμως τα πράγματα ξεκινούν αλλιώς. Ταξίδευα για Αγγλία μέσω Γαλλίας και ήμουν αρκετά στενοχωρημένη που άφηνα για άλλη μια φορά πίσω μου οικογένεια και φίλους, αφού αυτή ήταν η πολλοστή φορά που έφευγα για τον τόπο σπουδών μου.
Μετά το Παρίσι, στο αεροπλάνο καθόμουν στο κάθισμα που ήταν στο διάδρομο, δίπλα από έναν γλυκύτατο μεσήλικα που ήταν από μέσα. Μια κυρία από τα απέναντι καθίσματα (το μεσαίο) με ρώτησε αν ήθελα να αλλάξουμε θέση γιατί αυτός ήταν ο άντρας της και εγώ σηκώθηκα ευχαρίστως. Κάθισα στη θέση της ανάμεσα σε δύο νεαρούς και αυτός που ήταν δεξιά μου μου μιλούσε διαρκώς.

Ήταν Άγγλος, με πολύ χιούμορ και ιδιαίτερα ευγενικός. Μην τα πολυλογώ, η κουβέντα εξελίχθηκε σε φλερτ και καθώς πίναμε και τα κρασιά μας (Air France-εγγύηση) είχαμε αρχίσει να ξεφεύγουμε. Μου αποκάλυψε πως αυτός έβαλε την ιδέα στην κυρία να μου πει ν' αλλάξουμε θέσεις γιατί με είχε δει και ήθελε να με γνωρίσει. Το ένα έφερε το άλλο και βρεθήκαμε να κανονίζουμε πως θα τα πούμε στην τουαλέτα μαζί. Διαρκώς όμως κάτι συνέβαινε. Κάποιος ερχόταν, κάποιος επειγόταν, κάποια αεροσυνοδός τριγύριζε και έτσι δεν μας έκατσε.
Φτάνοντας στο αεροδρόμιο της Αγγλικής πόλης που δεν θα αποκαλύψω, μας περίμεναν οι φίλοι μας. Καθώς περπατούσαμε στους ατέλειωτους διαδρόμους του αεροδρομίου, κοιταχτήκαμε απογοητευμένοι και αμέσως μετά, με νόημα. Στρίψαμε στις πρώτες τουαλέτες που βρήκαμε μπροστά μας (πεντακάθαρες και άδειες) και αργήσαμε δέκα λεπτά να συναντήσουμε τους φίλους μας. Ήταν η τέλεια άφιξη στην Αγγλία!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...