True Women Stories #4# "Αληθινές Ιστορίες Γυναικών" #4#




Για να μη χάσεις τον πιο όμορφο άντρα του κόσμου;

  

 

Η αγάπη, σε συνεργασία με την απόλυτη ομορφιά, οδηγούν στα πιο παράξενα δρομάκια της ψυχής.

Ο σύζυγός μου είναι ο πιο όμορφος άνδρας που έχω δει ποτέ. Είμαστε μαζί πέντε χρόνια και μέχρι στιγμής δεν έχω δει κάποιον που να με εντυπωσιάζει τόσο. Λατρεύω κάθε τι πάνω του, τον τρόπο που κινείται, το στυλ του, το ντύσιμό του, τα μαλλιά του, το ύφος του, τα πάντα. Στο κρεβάτι δεν τον χορταίνω. Αγαπιόμαστε πολύ και ο έρωτας που κάνουμε είναι το κάτι άλλο.
Πίστευα ότι είμαι η πιο τυχερή γυναίκα του κόσμου, μέχρι που πριν λίγο καιρό μου αποκάλυψε ότι έχει παράλληλη σχέση. Ο κόσμος χάθηκε κάτω απ' τα πόδια μου και δεν μπορούσα να το πιστέψω... Συζητήσαμε πολύ γι' αυτό το θέμα και ήταν απόλυτα ξεκάθαρος μαζί μου. Αγαπάει εμένα, αλλά είναι ερωτευμένος με την άλλη.
Δεν θέλει να με χάσει, αλλά θέλει να ζήσει και τον έρωτά του μ' αυτήν για λίγο. Ξέρει πως μ' εμένα θέλει να είναι για πάντα, θέλει να κάνουμε παιδιά αλλά αισθάνεται πως θα μαραζώσει αν έχει ερωτική ζωή μόνο μ' εμένα. Το πρόβλημά μου είναι ότι εγώ είμαι ακόμα τρελά ερωτευμένη μαζί του και όλο αυτό μου φαίνεται τρομερά άδικο. Ωστόσο ήμουν έτοιμη να κάνω τα πάντα για να μην τον χάσω. Και όταν λέω «τα πάντα», εννοώ κυριολεκτικά τα πάντα.
Μέσα από τις ατέλειωτες συζητήσεις που κάναμε, ανακαλύψαμε πολλά πράγματα για τις σεξουαλικές μας προτιμήσεις και αρχίσαμε να εξετάζουμε νέες προοπτικές. Ο σύζυγός μου δεν σταμάτησε να κάνει έρωτα μαζί μου επειδή έκανε και με την άλλη και έτσι, μια ωραία μέρα συμφώνησα να είμαι μπροστά κάποια στιγμή που θα έκαναν έρωτα οι δυο τους. Το έκανα και ήταν η πιο απίστευτη εμπειρία της ζωής μου.
Από τη μία πονούσα, από την άλλη λάτρευα κάθε δευτερόλεπτο αυτής της πράξης. Το πιο όμορφο πλάσμα του κόσμου ήταν εκεί, με μια άλλη, αλλά πιο υπέροχος από ποτέ... Από τότε το έχουμε ξανακάνει αρκετές φορές και μάλιστα μας έχει παρακολουθήσει κι εκείνη, και πάντα έχω τα ίδια αντιφατικά συναισθήματα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...