Σε ποιον πολύ γνωστό Έλληνα ηθοποιό ανήκει αυτό το"παλάτι";




Είναι ένα από τα πιο αγαπημένα πρόσωπα της τηλεόρασης και ανοίγει το δικό του 'παλατάκι'....







Είναι ένα από τα πιο αγαπημένα πρόσωπα της τηλεόρασης και ανοίγει το δικό του 'παλατάκι', τον χώρο όπου ζει και δέχεται φίλους. Σε ποιον ανήκει αλήθεια; Ο λόγος για το σπίτι του Παναγιώτη Πετράκη ο οποίος ζει στο Άνω Χαϊδάρι και ανοίγει το σπίτι του και μας υποδέχεται. Ζει σε ένα ευρύχωρο διαμέρισμα και όπως αποκαλύπτει ο ίδιος, η διακόσμησή του είναι της μητέρας του. “Στο διαμέρισμα μπήκα στις αρχές της εφηβείας μου. Τη διακόσμηση ανέλαβε η μητέρα μου με το προσωπικό της γούστο με το οποίο συμφωνώ απόλυτα. Βάζοντας κι εγώ τις δικές μου πινελιές, προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε ευχάριστους και λειτουργικούς χώρους, οι οποίοι θα ήταν επιβλητικοί και εντυπωσιακοί”, δήλωσε χαρακτηριστικά στο περιοδικό "Ιδανικό σπίτι" και πρόσθεσε: “Στόχος μου είναι η δημιουργία μιας ατμόσφαιρας πολύ ζεστής που θα με προδιέθετε να μείνω αρκετά στο δωμάτιό μου, που είναι ο αγαπημένος μου χώρος”. 






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...