H νέα καμπάνια του Tommy Hilfiger



Η επωνυμία Tommy Hilfiger αντικατοπτρίζει τον απόλυτο αμερικάνικο τρόπο ζωής: σαββατοκύριακα στα Χάμπτονς, χαλαρές βόλτες στην εξοχή, αγώνες πόλο (με άλογα, φυσικά), τένις… Έτσι, οι διαφημιστικές καμπάνιες της εταιρίας αναπαράγουν με τον καλύτερο τρόπο αυτό το καθαρό, νεανικό και ξέγνοιαστο συναίσθημα, που έκαναν τον αμερικανό σχεδιαστή αλλά και τον οίκο να ξεχωρίσουν. Στην ανοιξιάτικη, όμως, καμπάνια  του Tommy Hilfiger, τα πράγματα δεν είναι ακριβώς όπως φαίνονται: η χαρακτηριστική πολυπληθής οικογένεια που έκανε την εμφάνισή της στις διαφημίσεις του 2010 μοιάζει λιγότερο με τους Κένεντι και περισσότερο με την Οικογένεια Τένενμπαουμ. Ίσως, τελικά, οι ιθύνοντες να κατάλαβαν ότι το να δείχνει κανείς υπερβολικά «φυσιολογικός» και νορμάλ δεν είναι και τόσο φυσιολογικό, και μια δόση τρέλας όλη την έχουν. Φωτογραφημένη από τον  Craig McDean, σε styling του Karl Templer, και υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Trey Laird, η καμπάνια περιστρέφεται γύρω από ένα μοντέλο μη-κανονικής συμπεριφοράς σε «ένα περίεργο country club όπου μπορεί να γραφτεί ο καθένας –αρκεί να έχει καλή διάθεση».
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...