PTO-Νέος μήνας με νέα της μόδας!


VOGUE

Η υψηλότερη βαθμολογία: H νικήτρια  του Scottish Fashion Graduate of the Year at the 2010 Scottish Fashion Awards, Jett Swenny τράβηξε αμέσως την προσοχή της παγκόσμιας αλυσίδας ρούχων Marks and Spencer που αποφάσισε να ......



πουλήσει το φόρεμα με το οποίο κέρδισε το βραβείο στα καταστήματά της στο Λονδίνο, τη Γλασκόβη αλλά και ηλεκτρονικά στην τιμή των £95. «Το να έχω μια δική μου δημιουργία σε ένα κατάστημα όπως το Μarks & Spencer και το γεγονός ότι θα διατίθεται πλέον στο κοινό είναι ένα όνειρο μου όπως φυσικά και κάθε άλλου σχεδιαστή!» σχολίασε η Sweeny. Αδιαμφισβήτητα πρόκειται για μια σπουδαία αρχή για κάθε ανερχόμενο σχεδιαστή!
Στο ring της μόδας: O Σιλβέστερ Σταλόνε δημιουργεί μια σειρά με ανδρικά ενδύματα που θα περιλαμβάνει casual ρούχα και θα κυκλοφορήσει το 2012, εμπνευσμένη από τους ρόλους του ως Ράμπο και Ρόκι. Έχοντας ως κύριο κοινό άνδρες ηλικίας μεταξύ 25-40 ετών, αυτή είναι η πρώτη σχεδιαστική απόπειρα του Stallone που είναι πρόθυμος να γίνει ακόμη πιο παραγωγικός στο μέλλον. “Στη ζωή μου έχω μάθει τι είναι λειτουργικό και τι όχι. Η ένδυση είναι το πρώτο βήμα στη δημιουργία ενός χαρακτήρα. Ελπίζω ότι αυτά που είναι βολικά για μένα θα λειτουργήσουν και για τους άλλους. Πιστεύω πως μπορώ να κατανοήσω την ανδρική ψυχή σε όλα τα επίπεδα. Θέλω να φέρω σε επαφή τους ανθρώπους με το άνετο ντύσιμο και νομίζω πως αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή. Δεν είμαι έμπειρος σε αυτό τον τομέα, αλλά έχουμε την ιδανική ομάδα για να προχωρήσουμε αυτό το όραμα μαζί. “,ισχυρίζεται.

HARPERS BAZAAR

Το Fato a Mano του Fendi: Εάν αυτό το σαββατοκύριακο βρεθείτε στην αγγλική πρωτεύουσα και περάσετε από το πολυκατάστημα Harrods είναι σίγουρο ότι η βιτρίνα του θα τραβήξει την προσοχή σας. Ο οίκος Fendi συνεργάζεται με τον Rowan Mersh, ένα βρετανό κλωστουφαντουργό, αγγειοτέχνη και απόφοιτο της RCA ο οποίος, μαζί με την ομάδα της μάρκας, θα δημιουργήσει μια διαδραστική παρουσίαση στα πλαίσια των εορτασμών του Fendi για τη Fato a Mano. Ο τεχνίτης θα είναι συνδεδεμένος με μια οθόνη σε σχήμα καρδιάς, η οποία με τη σειρά της θα συνδεθεί με μία ειδικά προσαρμοσμένη ραπτομηχανή που αποτυπώνει μια βελονιά σε μια λωρίδα δέρματος σε κάθε χτύπο της καρδιάς. Ο τεχνίτης θα βρίσκεται στη θέση του για τελευταία φορά αυτό το  Σαββατοκύριακο, αλλά η όλη εγκατάσταση θα είναι στα Harrods για δύο εβδομάδες! Όταν η τέχνη συναντά τη μόδα…

ELLE

Ιανουάριος της μέση της άνοιξης: Ο οίκος Versace εμπνέεται από το χαρακτήρα της ταινίας Mad Men, January Jones, στην ανοιξιάτικη συλλογή του με γυαλιά ηλίου με τον τίτλο January J. Η σειρά αποτελείται από δύο σχέδια για γυαλιά ηλίου και ένα σκελετό μυωπίας ενώ και όλα φέρουν τη χαρακτηριστική μέδουσα-logo του οίκου. Η εικόνα δίνει μια πρώτη… τρελή εντύπωση!
Ο άγγελος Eva Mendes: Η Eva Mendes θα αντικαταστήσει τη Naomi Watts στη νέα καμπάνια του αρώματος Angel του οίκου Thierry Mugler, που θα κυκλοφορήσει τον Σεπτέμβριο. Όλα δείχνουν ότι ο Mugler θέλει να δώσει έμφαση σε μια πιο άγρια πλευρά του αρώματος όπως αυτή που αποπνέει η Mendes παρά στη σιγουριά που αντιπροσωπεύει η αιώνια ομορφια την οποία εμπνέει η Watts . Το πρώτο πρόσωπο του εν λόγω αρώματος ήταν η Estelle Lefébure.

FASHION TELEGRAPH

Η Britney Spears επιστρέφει με D&G: Διαφημιστικό εικόνες για το νέο άλμπουμ της Spears, Femme Fatale, κυκλοφόρησαν πρόσφατα και δείχνουν τη διάσημη pop-τραγουδίστρια ντυμένη με τα ρούχα του γνωστού δίδυμου της μόδας. «Η Britney ήταν πάντα ανάμεσα στους αγαπημένους μας καλλιτέχνες” σχολίασαν οι Dolce και Domenico που μετά την Kylie Minogue αποφάσισαν να αναλάβουν άλλο ένα Pop είδωλο. «Μπόρεσε να παραμείνει πιστή στον εαυτό της και στο ύφος της όλα αυτά τα χρόνια έτσι ώστε να επηρεάσει και να εμπνεύσει γενιές ανθρώπων για περισσότερο από 10 χρόνια, πάντα μένοντας στην κορυφή, και δεν μπορούμε παρά να τη συγχαρούμε για αυτό της το επίτευγμα με το δικό μας τρόπο.» συνεχίζουν. Φαίνεται ότι τελικά Britney αποφάσισε να κάνει στροφή όχι μόνο στην καριέρα της αλλά και…στην ντουλάπα της!
Απαγορεύτηκε η είσοδος στη Μέση Ανατολή για τη Gisele:Oι νέες φωτογραφίες της H & M για την ανοιξιάτικη συλλογή στις οποίες πρωταγωνιστεί το supermodel Gisele Bunchen βρίσκονται παντού-αλλά όχι στη Μέση Ανατολή, όπου η σουηδική μάρκα λιανικής πώλησης έχει αναγκαστεί να επεξεργαστεί ψηφιακά τις σχετικές εικόνες που προορίζονται για την αγορά της Μέσης Ανατολής με την προσθήκη επιπλέον ύφασματος, και σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και επιπλέον ρούχων , καθώς θεωρήθηκαν αποκαλυπτικές. Ο… καταδότης ήταν ένας αναγνώστης του  site lamodadubai.com από την περιοχή του Ντουμπάι ο οποίος είδε τις γνήσιες φωτογραφίες του Daniel Jackson στο εν λόγω site και ανάγκασε τη γνωστή μάρκα να αλλάξει τη πολιτική της και να δημιουργήσει ιδιαίτερες εικονογραφήσεις για την αγορά της Μέσης Ανατολής.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...